Aktiva ÄmnenAktiva Ämnen  Visa Lista på alla ForummedlemmarMedlemslista AlmanackaAlmanacka  Sök i ForumetSök  HjälpHjälp
  Registrera dig härRegistrera dig här  Logga inLogga in
Allmänt / Träning
 Westernridning Diskussionsforum : Allmänt / Träning
Rubrik Ämne: Söker jobb! Skicka SvarsinläggStarta Nytt Ämne
Författare
Meddelande << Föregående Ämne | Nästa Ämne >>
Ranchcowboy
Newbie
Newbie


Registrerade sig: 27 April 2007
Land: Sweden
Uppkopplingsstatus: Frånkopplad
Inlägg: 2
Skickat: 19 Juni 2007 kl 17:20 | IP Loggad Citera Ranchcowboy

Tidigare har jag jobbat på Karlstads 4H-gård som stallchef. På gården har jag haft stort ansvar för hela gårdens skötsel och egna initiativ till arbetsuppgifterna var ett måste för en fungerande verksamhet. Jag har totalt 23 års erfarenhet av hästar och ridning. I mina uppgifter ingick att ansvara för alla djuren på gården och att ansvara för ridhus, paddock och alla hagarna. Jag är även kör utbildad av Anders Eriksson som kör parhäst i EM och VM. På gården hade vi olika typer av läger där jag jobbade som läger ledare för barn och ungdomar, där fick dom lära sig djurskötsel och djurvård.

Jag söker nu ett jobb som stall och hästskötare på heltid. Jag är en positiv och lugn kille som är serviceinriktad, tycker om att jobba med människor, är morgonpigg och punktlig, kan jobba i alla väder och är inte rädd för att ta i där det behövs.

Tillbaka till Toppen Se Ranchcowboy's Profil Sök efter andra inlägg av Ranchcowboy
 
åke.
Senior Member
Senior Member
Avatar

Registrerade sig: 08 Augusti 2008
Uppkopplingsstatus: Frånkopplad
Inlägg: 158
Skickat: 28 Augusti 2008 kl 13:02 | IP Loggad Citera åke.

Det är nog inte lätt att få jobb. Eller jo lätt är det nog men med din erfarenhet så skall du ju ha en REJÄL lön. Tyvärr så r det inget som loigger i hästfolkets intresse att betala. Mycket trist. Tycker du skall söka dig utomlands dr du får betalt för det du kan.

__________________
Skjut inte upp något till morgondagen, du kan göra det i övermorgon.
Tillbaka till Toppen Se åke.'s Profil Sök efter andra inlägg av åke. Besök åke.'s Hemsida
 

Om du vill skicka ett svarsinlägg i detta ämne måste du först logga in
Om du inte redan är registrerad måste du först registrera

  Skicka SvarsinläggStarta Nytt Ämne
Utskriftsvänlig version Utskriftsvänlig version

Forumhopp
Du kan inte skicka nya ämnen i detta forum
Du kan inte svara på ämnen i detta forum
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum
Du kan inte redigera dina inlägg i detta forum
Du kan inte skapa omröstningar i detta forum
Du kan rösta i omröstningar i detta forum

Powered by Web Wiz Forums version 7.9
Copyright ©2001-2004 Web Wiz Guide

Denna sida genererades på 0,2969 sekunder.